השתלת שיער לגבר: זה אפשרי?

השאירו פרטים כבר עכשיו וניצור אתכם קשר בהקדם האפשרי!

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

אחת התפיסות השגויות הנפוצות ביותר לגבי השתלות שיער היא שהן מיועדות לנשים בלבד. במציאות, ישנם גברים רבים הסובלים מנשירת שיער ושקלו לעבור השתלה. השתלת שיער יכולה להתבצע בדרכים שונות, כאשר לכל אחת יש יתרונות וחסרונות משלה. סוג ההליך המתאים לך יהיה תלוי בצרכים ובמטרות הספציפיות שלך. השתלות שיער קיימות כבר זמן מה. אבל, לא רק נשים בוחרות להיכנס להליך זה. יותר ויותר גברים גם נכנסים להשתלת שיער. השתלת שיער היא הליך כירורגי שבו חותכים את הקרקפת והאזור הקירח או הדליל של הקרקפת מוסר מאתר תורם בחלק האחורי של הראש או מחלקים אחרים בגופך ולאחר מכן מושתל לאזור שבו יש פחות שיער. לאחר מכן, הרופא יתפור את הקרקפת שלך עם תפרים שיתמוססו תוך כ-10 ימים – כך שלא תצטרך לדאוג שיהיו לך תפרים על הראש זמן רב לאחר הניתוח. הסיבה לכך שיותר גברים בוחרים בהליך זה היא מכיוון שרוב הגברים מתחילים להקריח בגיל הרבה יותר מוקדם מאשר נשים. גברים רבים מתחילים להקריח בסוף שנות העשרים או תחילת שנות השלושים לחייהם, בעוד שנשים בדרך כלל לא מתחילות להקריח עד סוף

השתלת שיער

השתלת שיער היא הליך כירורגי המעביר שיער מהחלק האחורי ומצדדי הקרקפת לאזורים של שיער דליל. ההליך משמש בדרך כלל לטיפול בהתקרחות גברית, הידועה גם בשם התקרחות אנדרוגנית. השתלות שיער הן פתרון קבוע להתקרחות, אך הן אינן פתרון חד-משמעי. הם עובדים בצורה הטובה ביותר עבור אנשים שאבדו שיער באזור לא גדול מדי ורוצים לשמור על המראה הטבעי שלהם. אנחנו בחברת hairpower תדעו הכל על השתלת שיער לגבר.

השתלת שיער היא הליך כירורגי שלוקח שיער מאזור אחד של הקרקפת ומשתיל אותו לאזורים אחרים בהם יש נשירת שיער. ההליך יכול להיעשות על גברים ונשים. עבור גברים, זה נעשה בדרך כלל עבור התקרחות גברית, שהיא נשירת שיער גנטית שמתחילה עם נסיגת קו שיער או קרחת על עטרת הראש. השתלת שיער לגברים יכולה להיעשות בשתי דרכים – או על ידי הסרת חלק משערות התורם הבריאות שלך מהראש שלך והשתלתן לאזור שבו אתה רוצה יותר כיסוי או באמצעות מיצוי יחידת זקיקים (FUE). טכניקת FUE משתמשת בכלי אגרוף קטן כדי להסיר זקיקים אחד בכל פעם מהחלק האחורי של הראש. השתלים התורמים מושתלים לאחר מכן באזור המקריח, מה שיכול לקחת מספר מפגשים כדי להשיג את התוצאות הרצויות.

השתלת שיער לגבר

השתלת שיער היא הליך כירורגי אשר מעביר שיער מחלק אחד של הקרקפת לאחר. זהו הליך מצוין עבור אלה שמקריחים, בעלי שיער דליל או סובל מהתקרחות. השתלת שיער יכולה להתבצע על גברים ונשים. ישנם שני סוגים של השתלות שיער: השתלת יחידת זקיקים (FUT) ו-follicular unit extraction (FUE). ב-FUT, המנתח מסיר רצועת רקמה מהחלק האחורי של ראשך בעזרת אזמל ואז מנתח אותה ליחידות זקיקים בודדות לצורך השתלה באזורים שבהם אתה זקוק ליותר שיער. ב-FUE, המנתח משתמש באגרוף עגול קטן כדי להסיר יחידות זקיקים בודדות ישירות מאזור התורם בקרקפת שלך. העלות תהיה תלויה בכמה שתלים אתה צריך והאם אתה מקבל ניתוח FUT או FUE. לדוגמה, אם אתה צריך 3,000 שתלים באזור הקדמי שלך ו-1, ניתוח השתלת שיער הוא הליך כירורגי שנעשה על מנת לשחזר שיער שאבד מכל סיבה שהיא. זה תוכנן במקור לאנשים שיש להם התקרחות גברית, אבל נעשה בו שימוש גם מסיבות אחרות.

תוכן עניינים

אודותינו

החברה המובילה ביותר ביותר בתחום תוספות השיער, כל מה שרציתם לדעת על תוספות שיער במקום אחד. אנו מנגישים לכם את הידע והשירות האיכותי ביותר בצורה נוחה ועושים לכם סדר בכל המידע הרחב שיש על הנושא.

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צרו איתנו קשר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם